úterý 10. listopadu 2009

po dlouhé době..



po dlouhé době jsem zase začala vyrábět kofoláčky...fotky zatim nebudou ale budu se snažit aby byly do konce týdne.jsou tak trošku jiní než ti moji před tím a taky jsou mnohem menší.už jsem jich udělala 5 a 2 z nich už mají vlastníka;taťku a brášku.

Tátovi jsem ho dělala 2x a po 1 vypadal mno tak trochu jako mimozenšťan tak jsem mu ho předělala a vykouknul z něj blonďáček se zelenýma očima x).(mimochodem byl můj 5)


Bráškův byl můj 2 kofolásek z new verze mojich kofolásků...je celý z různých odstínů modré byrvy a proto mu bráška říká Blue :)))



Ostatní tři jsou zatím moji.

Můj úplně 1 kofolásek z nové verze je holčička jmenuje se Miley.má dlouhé blond vlasy a růžové šatičky..dělala jsem jí na způsob "PRAVÁ BLONDÝNKA 3 "řekla bych že se mi docela vydařila


3 kofolásek je ten co měl být taťkův(ten nevidařený) jmenuje se Dominik a má rád Miley.má zelené tělo a je tak trošku .... zkrátka divnej.jeho oblečení je:žluté triko a modré džíny(má dokonce boty!!!)


Můj 4 byla Ema. je ve stylu emo.má černě vlasy ve kterých má růžovou čelenku,černé šaty které má opásané růžovým páskem .chodí s Bluem(to byl můj druhý kofolásek)..všichni jí říkají Kiki protože jméno Emma se jí nelíbí (nemá ráda když jí někdo říká Emo protože jí to vyzní jako nadávka)má fialové oči.

Žádné komentáře:

Okomentovat